Jak vybrat a nakoupit zboží
Faktura ke zboží
Doručení a platba za zboží
Co znamená skladem
Jak přebírat a zkontrolovat zásilku
Co dělat, když zboží dorazí poškozené
Jak vybrat a nakoupit zboží
Jak vybrat zboží
Orientace v našem eshopu je velice jednoduchá. Zboží jsme přehledně roztřídili do několika kategorií. V dané kategorii je možné v levé části stránky zboží filtrovat a značně si tak zjednodušit výběr. Pokud zboží potřebujete ihned, zaškrtněte ve filtru zboží pouze skladem.
Poté, co si otevřete stránku daného zboží, si níže na stránce daného produktu můžete přečíst detailní popis, parametry, příslušenství k produktu a další informace.
Pokud máte zájem dané zboží koupit, klikněte si na stránce daného zboží na tlačítko Přidat do košíku. Zboží se do košíku uloží. Poté můžete eshop dále procházet, nebo přejít rovnou k pokladně.
Košík si můžete kdykoliv prohlédnout kliknutím na Košík vpravo nahoře.
Jak vyplnit a odeslat objednávku
Jakmile budete spokojeni s výběrem zboží, běžte do Košíku, který slouží zároveň jako pokladna.
V pokladně vyplníte doručovací a fakturační adresu, vyberete si způsob dopravy a platby zboží, potvrdíte souhlas s našimi Obchodními podmínkami a objednávku odešlete.
Pokud nám chcete k objednávce něco sdělit, napište to do poznámky objednávky v pokladně.
Jak objednávku potvrdíme
Ihned po odeslání objednávky Vám do emailu dorazí potvrzení objednávky. V tomto emailu budete mít veškeré informace, objednané zboží, způsob dopravy a platby a další informace.
Pokud Vám email nedorazí do 15 minut, zavolejte nám. V 99 % případů jste udělali překlep v emailu, opravíme Vám ho.
Jak objednávku zpracujeme
Po objednání objednávku zpracujeme. Pokud některé zboží nebylo skladem, objednáme ho a budeme Vás případně informovat o termínu dodání, pokud není do druhého dne.
Následně objednávku vyfakturujeme a zašleme Vám doklad elektronicky na email. Poté zboží odešleme a obdržíte od nás sledovací číslo zásilky.
Faktura ke zboží
Fakturu (daňový doklad) ke zboží od nás obdržíte na email, který jste vyplnili v objednávce.
Pokud fakturu nemůžete najít, můžete si jí stáhnout ze stránky Sledování objednávky. Stačí zadat číslo objednávky a váš email.
Tento doklad uschovejte, je potřeba pro případnou reklamaci zboží.
Doručení a platba za zboží
Jak zboží doručíme
Aktuální možnosti a ceník dopravy naleznete na samostatné stránce doprava a platba zde.
Jak zboží zaplatíte
Zboží můžete uhradit několika způsoby. Způsob platby si vyberete v pokladně.
- Zboží zaplatíte ihned v pokladně platební kartou.
- Zboží zaplatíte při převzetí objednávky od kurýry, nebo prodavačky v prodejně na adrese Jiráskovo předměstí 630, 377 01 Jindřichův Hradec, na výběr máte platební kartu, nebo hotovost.
- Aktuální možnosti platby naleznete na samostatné stránce doprava a platba zde.
Platba kartou
Zboží zaplatíte ihned v pokladně platební kartou. K platbám kartou využíváme 100% bezpečnou platební bránu Comgate.
Pokud Vám platba kartou neprojde, například nemáte povolené platby na internetu nebo na kartě nemáte dostatek prostředků, nezoufejte. Není potřeba dělat novou objednávku, dostanete od nás upozornění emailem, že objednávka není stále zaplacená a budete moci objednávku zaplatit znovu.
Případně je možné platbu kartou opakovat ze stránky Sledování objednávky, stačí zadat email a číslo objednávky. Poté kliknete na tlačítko Opakovat platbu.
Co znamená skladem
Zboží, které je skladem
Pokud u zboží svítí zelený štítek Skladem a počet kusů, zboží máme k dispozici k odeslání nebo k připravení k vyzvednutí a je možné ho při nejbližší příležitosti odeslat. Počty kusů jsou vždy aktuální.
Zboží, které není skladem
Pokud u zboží svítí žlutý štítek s dostupností, věnujte prosím pozornost textu v tomto štítku.
Jak přebírat zboží
Před převzetím zásilky je nutné zkontrolovat zboží, aby nebylo poškozené. Pokud bude zásilka poškozena, zboží nejste povinni převzít. V tomto případě nás ihned kontaktujte.
I pokud bude zboží vizuálně v pořádku, ihned po převzetí ho důkladně zkontrolujte. Pokud bude zboží poškozené, ihned nás kontaktujte. Je potřeba zahájit reklamaci s přepravní společností.
Pokud zboží nezkontrolujete a pak nám zavoláte, že je zboží poškozené, není možné prokázat, zda k poškození nedošlo při převážení nebo expedici, reklamaci není možné přijmout!
Bezdůvodné nepřevzetí
Každé zboží je nutné vyskladnit, zkontrolovat, zabalit, objednávku překontrolovat a vyfakturovat. To všechno stojí čas a peníze. Pokud zboží nechcete, objednávku před odesláním stornujte.
Pokud si u nás objednáte zboží, my objednávku vyřídíme, vyfakturujeme, odešleme a vy ho následně bezdůvodně nepřevezmete, můžeme Vám naúčtovat náklady, které nám tímto vzniknou.
Co dělat, když zboží dorazí poškozené
Pokud poškození zjistíte před převzetím zásilky, zboží nepřebírejte a zavolejte nám nebo řekněte kurýrovi.
Pokud poškození zjistíte ihned po převzetí zásilky, poškození nafoťte a zašlete nám ho na email
prodejna@agrola.cz spolu s popisem poškození a číslem objednávky nebo faktury.
Ozveme se Vám a domluvíme se na dalším postupu.