helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně

Proč objednat z Agroly

  • Doprava nad 2000 Kč zdarma.
  • Vybíráme výhradně kvalitní potraviny z našeho regionu, vždy čerstvé
  • Zavážíme 2x denně a zboží dodáváme v praktické znovupoužitelné přepravce
Více informací

11. Zmrzka nebo káva ZDARMA !

Podmínky programu

1. Základní definice

1.1. Provozovatelem věrnostního programu je AGRO-LA, spol. s r.o., Jiráskovo předměstí 630/3, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ: 466 82 325, DIČ: CZ46682325


1.2. Kupujícím je uživatel, který souhlasil s podmínkami věrnostního programu a zapojil se obdržením věrnostní karty do programu.


1.3. Věrnostní program je formou podpory pravidelně nakupujícím zákazníkům.


1.4. Předmětem věrnostního programu je poskytnutí 11. produktu (1 kelímek kávy nebo 1 porce točené zmrzliny) v prodejně AGROLA, Jiráskovo předměstí 630/3, 377 01 Jindřichův Hradec) zdarma.


1.5. Věrnostní program se nevztahuje na nákupy na e-shopu Agrola.


2. Platnost věrnostního programu


2.1. Věrnostní program začíná 15. 5. 2023.


2.2. Platnost věrnostního programu končí 30.9.2023

2.3. Věrnostní program je platný pouze pro zákazníky provozovatele.



3. Podmínky účasti a pravidla programu


3.1. Možností věrnostního programu mohou využívat kupující, kteří obdrželi věrnostní kartu.

3.2. Za každý nákup 1 porce zmrzliny nebo 1 ks kávy v prodejně AGROLA, získává kupující jedno razítko na věrnostní kartu.

3.3. Sesbíráním 10 razítek získává kupující nárok na 1 produkt zdarma dle vlastního výběru - 1 kelímek kávy nebo 1 porce točené zmrzliny.

4. Povinnosti provozovatele


4.1. Provozovatel je povinen kupujícímu umožnit nákup produktů.


4.2. Provozovatel je povinen kupujícímu umožnit po splnění podmínek produkt zdarma.



5. Práva provozovatele


5.1. Měnit podmínky věrnostního programu i bez předchozího upozornění kupujícího.


5.2. Prodávající si dále vyhrazuje možnost věrnostní program kdykoliv ukončit a to i bez předchozího upozornění kupujícího.


5.3. Vyřadit kupujícího z programu, pokud nastane podezření z porušení podmínek.



6. Povinnosti kupujícího


6.1. Dodržovat podmínky věrnostního programu.


6.2. Využívat možností i podmínek věrnostního programu v souladu s dobrými mravy.


6.3. Informovat provozovatele o skutečnostech vedoucích k poškození kupujícího nebo provozovatele.


6.4. Sledovat změny podmínek věrnostního programu.

6.5. Nesnažit se nedovoleně obohatit na úkor provozovatele nebo na úkor jiných uživatelů.